Bouwman Gastro- instal Sp. z o. o.
ul. Poznańska 15
55-140 Żmigród
tel. +48 71 385 3295
fax +48 71 385 3462
e-mail: biuro@bouwman.pl
Dział handlowy:
kom. +48 605 956 353
kom. +48 601 580 579
Dział projektowy:
kom. +48 607 046 684
Zapraszamy:
poniedziałek - piątek : 8:00 - 16:00
sobota - niedziela - nieczynne
PRACA!!!
Sekretarka z biegiem czasu awansująca na stanowisko asystentki zarządu
Zakres obowiązków:
-
obsługa sekretariatu, odbieranie telefonów, obsługa korespondencji firmowej, pocztowej i mailowej, odpowiedzialność za pierwszy kontakt z klientem – rozpoznanie potrzeb klienta skierowanie do odpowiedniego działu,
-
redagowanie pism w j. polskim i obcym
-
przygotowywanie pism zleconych przez przełożonego – korespondencja urzędowa
-
dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji i informacji w firmie, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących w książce pocztowej,
-
organizacja transportów – krajowe i międzynarodowe, obsługa Giełdy Transportowej, aktywny kontakt z firmami spedycyjnymi, wysyłanie przesyłek kurierskich, monitoring cen rynku przesyłek kurierskich, nawiązywanie współpracy z firmami transportowymi , agencją celną obsługującą firmę.
-
reagowanie na bieżące potrzeby firmy, wykazywanie się inicjatywą i proponowanie korzystnych rozwiązań
-
przygotowywanie dokumentów transportowych (CMR, packing listy, dokumenty do odprawy celnej, potwierdzenia odbioru itp.)
-
współpraca z księgowością
-
kontrola faktur zakupowych i kosztowych dostarczanych przez pracowników ( sprawdzanie prawidłowego opisu) opisywanie faktur za towar zakupiony przez sekretariat
-
archiwizacja i segregowanie dokumentów
-
nadzór nad systemem BDO, monitorowanie cen surowców, kontakt i współpraca z zakładami przetwarzającymi metale
-
wsparcie działu sprzedaży poprzez wystawianie zamówień, faktur sprzedażowych zleconych przez przełożonego i wynikających z kontaktu mailowego od klientów
-
dbanie o zaopatrzenie biura, magazynu i warsztatu w artykuły biurowe i socjalne (kawa herbata, cukier, mleko)
-
wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego oraz wynikające z bieżącego zapotrzebowania
-
aktywne wsparcie działu sprzedaży, marketingu i księgowości w bieżącej działalności
Wymagania:
-
wykształcenie wyższe
-
doświadczenie w pracy biurowo-administracyjnej
-
przynajmniej podstawowa wiedza ekonomiczno prawnicza
-
znajomość zasad rachunkowości i ogólnego savoir –vivre w biznesie
-
doskonała organizacja własnej pracy, multitasking, zaangażowanie w wykonywane zadania i skuteczność działania
-
dyspozycyjność, operatywność, komunikatywność
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office: Outlook, Power Point, Excel, Word
-
znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym
-
znajomość biegłej obsługi komputera oraz sprzętów biurowych
-
aktywne prawo jazdy i umiejętność logicznego myślenia
-
umiejętność analitycznego podejścia do problemów
-
komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów
-
umiejętność organizacji pracy, planowania a także zarządzania swoim czasem i pracą
-
radzenie sobie ze stresującymi sytuacjami
-
samodzielność
-
wysoka kultura osobista
-
mile widziane doświadczenie w marketingu internetowym i biegłe posługiwanie się social mediami
CV wraz listem motywacyjnym prosimy składać na adres : sekretariat@bouwman.pl